Zurück zur Auswahl
Semester | Herbstsemester 2022 |
Angebotsmuster | unregelmässig |
Dozierende | Dorothee Bentz (dorothee.bentz@unibas.ch, BeurteilerIn) |
Inhalt | The workshop will be instructed by Dr. Helen Koechlin, Universität Zürich and Dr. Cosima Locher, UZS Universitäts Spital Zürich. |
Bemerkungen | The workshop is offered by the doctoral program PI-PSY. Selection Criteria in case of too many registrations (max. number of students: 15): 1) PhD students from the doctoral program PI-PSY 2) PhD students of other specializations PI-PSY rules for withdrawal, absence, or partial course attendance: If you cannot attend a workshop that you have signed up for, please cancel your course registration as soon as possible by sending an e-mail to dorothee.bentz@unibas.ch. This will allow other PhD students interested in the course to move up from the waiting list. After the university’s official registration period has ended, cancelled course will be assessed with NE. Course registrations can be cancelled until one week before the workshops begins. ECTS-points are awarded only for 100% course attendance. |
Teilnahmevoraussetzungen | The course is open to all PhD students of the Faculty of Psychology, priority will be given to PhD students from the doctoral program PI-PSY. |
Unterrichtssprache | Englisch |
Einsatz digitaler Medien | kein spezifischer Einsatz |
Intervall | Wochentag | Zeit | Raum |
---|---|---|---|
unregelmässig | Siehe Einzeltermine |
Datum | Zeit | Raum |
---|---|---|
Dienstag 25.10.2022 | 08.15-17.00 Uhr | Missionsstrasse 64a, Seminarraum 00.003 |
Module |
Doktorat Psychologie: Empfehlungen (Promotionsfach: Psychologie) |
Prüfung | Lehrveranst.-begleitend |
An-/Abmeldung zur Prüfung | Anm.: Belegen Lehrveranstaltung; Abm.: stornieren |
Wiederholungsprüfung | keine Wiederholungsprüfung |
Skala | Pass / Fail |
Belegen bei Nichtbestehen | beliebig wiederholbar |
Zuständige Fakultät | Fakultät für Psychologie, studiendekanat-psychologie@unibas.ch |
Anbietende Organisationseinheit | Fakultät für Psychologie |